Так склалося, що організація телефонного зв'язку - один з моїх добре прокачених навиків. 20 років "в тємє" ;) Час ділитися досвідом..
Зібрав та організував всі свої дописи стосовно Телефонії в одному місці.
Отже, телефонія - все ще один з основних видів комунікації між людьми.
Незважаючи на купу нових та більш ефективних!
Незважаючи на свою неефективність та коштовність!
Як досягти ефективності з телефонними сервісами - читаєм тут..
Як працює телефонія?
Як організувати її ефективне використання у бізнесі - максимум функціоналу з мінімумом витрат, а в ідеалі і з прибутком?
Про типові етапи оптимізації телефонії з вишенькою на тортик - власною IP PBX..
Тут..
Але сучасні комунікації - це набагато більше ніж просто телефон.
Історія розвитку уніфікованих комунікацій (UC) з розвитком комп'ютерних технологій. Можливості та ефективність UC. UC по-сільському.
Про все це ТуТ..
Анатомія IP PBX
Спробував структурувати знання з організації ефективної телефонної мережі на основі розумної телефонної станції, як центра сучасних уніфікованих комунікацій:
частина 1: IP PBX та ІР-телефонія (VoIP) - це найдешевший та найфункціональний варіант телефонії.
Про потенціал та можливості власної телефонної станції тут..
частина 2: як організувати телефонію в компанії?
З чого вона складається, як будується?
Тут..
частина 3: функціонал абстрактної телефонної станції.
Цеглинки з яких будується ЕФЕКТИВНА обробка телефонних дзвінків.
Тут..
частина 4: Сценарії ЕФЕКТИВНОЇ обробки ВХІДНИХ телефонних дзвінків.
Тут..
частина 5: Сценарії ЕФЕКТИВНОЇ обробки ВНУТРІШНІХ телефонних дзвінків.
Тут..
частина 6: Організація ЕФЕКТИВНОЇ обробки ВИХІДНИХ телефонних дзвінків.
Тут..
із ненаписаного
частина 7: Інтеграція телефонії в єдину інформаційну систему
за мініприклад можна взяти мою історію автоматизації інтернет-провайдера..
частина 8: Питання безпеки
помилки в організації телефонії можуть привести до великих рахунків та втрати інформації..
Далі буде..
p.s. Питання та пропозиції по темі - на admin@svoy.in.ua